29. marraskuuta 2012

Flamingossa uimassa

Kävimme tänään pikkuisen sekä pikkuisen isoäidin ja kummitädin kanssa Flamingossa uimassa. Isoäidillä oli vapaapäivä ja ajattelimme tehdä yhdessä jotain kivaa. Kummitäti puolestaan tuli Suomeen oltuaan edellisen kuukauden lähes 40 asteen lämmössä. Inhottava palata suoraan lumimyräkän keskelle, joten uintireissu tropiikissa tekisi hänellekin hyvää.

Päivä ei mennyt ihan pulkkaan. Tuskin olimme saaneet puolet vaatteista riisuttua, kun Flamingon työntekijä tuli sanomaan, että suhkuista ei tule Vantaan lämmönjakeluongelmista johtuen lämmintä vettä. Jiihaa, mikäs sen kivempaa siis pienen lapsen kanssa. Ja puolet porukasta ensimmäistä kertaa Flamingossa uimassa. Hyvä ensivaikutelma, vaikka eihän Flamingokaan kai ongelmalle mitään voinut. Ajattelimme, että onneksi altaat ovat kuitenkin lämpöiset, vaikka suihkuista ei tulekaan lämmintä vettä.

Altaissa oli väljää, ei tavinnut jonottaa liukumäkiin, aikuisetkin mahtuivat köllöttää lasten altaassa ja  kukaan ei pärskinyt vettä kasvoille. Saimme lillua rauhassa. Ihanaa. Pikku hiljaa vesi alkoi viiletä, isoäiti veti omatoimisen vesijumpan. Pikkuinen piti kummitätinsä kiireisenä vesiliukumäessä. Sitten suljettiin liukumäet. Saunat ovat kuulemma todennäkösesti lämpimät. Jippii, ehkä! Lähdetäänkös kotiin?

Suihkuista tuli aivan jääkylmää vettä. Kuudennesta suihkusta tuli hitusen lämmintä vettä. Pelastus, sain lapsen huuhdeltua. Ja sauna oli lämmin!

Lähtiessä isoäiti sanoi ystävällisesti työntekijän kuullen, että olipa ikävää käydä kylmässä suihkussa, näin kun ensimmäistä kertaa oli Flamingossa uimassa. "Niin, onhan se ikävää" tuli vastaukseksi.

Niin, onhan se ikävää. Siis Flamingon toiminta. Varmasti saanevat jotain korvauksia energiayhtiöltä tai vakuutusyhtiöstä, kun ilmeisesti sulkivat puolilta päivin koko paikan, mutta meille se on vaan "onhan se ikävää". Eipä taida hetkeen tehdä mieli uimaan Flamingoon uudestaan. Ja palautteisiin kirjallisiin ei vastata lainkaan. Asiakaspalvelu valitettavasti varsin ala-arvoista.

1 kommentti:

  1. Lopulta kahden yhteydenoton jälkeen Flamingosta tuli ystävällinen vastaus ja antoivat vieläpä vapaaliput, mitä en todella osannut odottaa. Tällainen tilanne
    lukeutuu heidän mukaansa niin sanottuihin Force majeure –tilanteisiin (esim. lakko, tulipalo, evakuointi, energiahuollon keskeytykset, tekniset viat, huoltotoimenpiteet yms.), jossa he eivät ole velvollisia korvaamaan menetettyä palvelua tapahtuman johdosta.

    Toivottavasti seuraava kerta Flamingossa sujuisi mukavasti!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!